O echipa dinamica si un an special,face ca anul 2023 sa aduca cu sine evenimente inedite atat pentru noi cat si pentru echipa, cat si pentru clientii nostri, de aceea angajam lucrator comercial pentru magazin cu articole de petreceri.
Cum ar trebui sa fie persoana pe care o cautam, ca aceasta colaborare sa fie benefica ata pentru ea cat si pentru noi?
1. Punctuala ! Este una dintre valorile firmei noastre;
2. Responsabila ! Sa isi asume ceea ce face, fara sa caute scuze ci sa vina cu solutii;
3. Sa fie dispusa sa invete ! Daca nu invata, nu creste si daca nu creste , firma nu creste;
4. Sa fie organizata ! Foarte organizata. Avem nevoie de o persoana care sa duca la capat sarcinile stabilite;
5. Sa fie atenta la detalii ! Foarte atenta , sa vada lucruri pe care nu le vad eu !
6. Sa se imbrace frumos ! Imaginea ei si a noastra transmite imaginea firmei;
7. Sa fie harnica ! Lenea nu merge mana in mana cu sarcinile de serviciu!
8. Sa fie de gasca si sa stie sa se distreze/ zambeasca ! Cu siguranta ne vom distra si vom zambi mult, caci asta e si misiunea si visul firmei.Lucrul in echipa,respectul si comunicarea sunt importante pentru noi!
9. Sa vorbeasca frumos si educat la telefon cat si cu clientii din magazinul fizic;
10. FACULTATEA NU ESTE OBLIGATORIE, DAR CEI 7 ANI DE ACASA DA;
11. Sa fie descurcareata si persistenta ! Cand ii dam o situatie de rezolvat, sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia.
Ce o sa faca aceasta persoana?
1. Servirea clientilor in magazin,oferindu-le consiliere cu privire la produsele pe care le doresc.
2. Receptionarea de marfa si repartizarea lor in magazin.
3. Mentinerea relatiei cu clientii din online.
4. Intocmirea listei de marfa in curs de terminare sau cu stoc epuizat.
5. Realizarea decorurilor in magazin.
6. Gestionarea stocului de magazin,aprovizionarea rafturilor.
7. Sa lucreze in weekend (minim 2 weekenduri pe luna ,cu liber urmatoarele zile lucratoare);
8. Sa contribuie la sarcinile generale din magazinul principal,in momentul in care sarcinile principale sunt indeplinite.Fiind un punct de lucru secundar,in momentul in care va fi nevoie,va ajuta la confirmarea comenzilor,va tine legatura cu colegii din magazinul central.
9. Sa aduca idei noi ! Daca ii place ce facem!
Ce oferim?
1. Salariu fix;
2. Bonusuri de performanta - pe baza de KPI'S – indicatori de performanta;
3. Distractie;
4. Atmosfera de lucru placuta;
5. Un sef bun :);
6. Posibilitatea de promovare in firma;
7. Seriozitate din partea noastra (salariul se primeste fara intarziere);
8. Tricou/ bluza personalizat cu sigla firmei;
9. Surprize si cadouri pe neasteptate!
10. Training in materie de decoruri si cursuri pentru avansare daca iti place domeniul si vrei sa performezi.
11. Bonuri de masa;
12. Asigurare medicala privata;
13. 2 teambuilding-uri pe an.
De cand avem nevoie?
Cat mai curand!
Magazinul se afla in Bucuresti,sectorul 2,pe Bulevardul Doamna Ghica!
Daca ai citit acest anunt, esti entuziasmat sa vii sa lucrezi cu noi si te consideri potrivit pentru acest job, trimite-ne email cu CV-ul tau si scrie raspunsul la urmatoarea intrebarea: DE CE VREI ACEST LOC DE MUNCA SI DE CE TE-AM ANGAJA PE TINE? (RASPUNSUL E ABSOLUT NECESAR) Daca nu avem raspuns la aceasta intrebare, CV-ul tau nu va fi luat in considerare.
P.S. Da de veste, poate tu nu te potrivesti dar ai un prieten care s-ar potrivi.